Subject: Kaubandus-Tööstuskoja seisukohad töölepingu seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Marko Udras" <[email-masked]>
To: "MKM info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 09:54:14 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Kaubandus-Tööstuskoja tagasiside uuendanud töölepingu seaduse ja
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta.

Parimate soovidega

Marko Udras
Poliitikakujundamise ja õigusosakonna juhataja
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda

E-post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

+372 604 0070

 <https://www.koda.ee/>

 <http://www.koda.ee/> www.koda.ee    <http://www.ettevotluskonkurss.ee/>
www.ettevotluskonkurss.ee    <http://www.estonianexport.ee/>
www.estonianexport.ee    <http://www.enterprise-europe.ee/>
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>
<https://www.linkedin.com/company/ecci/mycompany/>
<http://www.enterprise-europe.ee/>  <https://een.ec.europa.eu/>